Känner mig tom

Vad har hänt? Jag har varken hunnit måla eller blogga. Nu känns det så där igen, som om jag inte hinner med mitt liv. Undrar om det känns så bara för att jag inte hunnit måla och blogga på nästan en hel vecka?

Det har varit en strulig vecka, antingen har allting varit emot mig eller så har jag varit emot allting - vet nog inte vilket. Det här med att vara positiv, glad och emotionellt stark har bara liksom försvunnit, typ gone with the wind - måste vara Polenfärjans fartvind på däck.

Jag har idag unnat mig en timmes massage - mina nackmuskler var hårda som fiolsträngar sa massören - ja, det är ju mycket nu, inte konstigt man går och spänner sig. Kan knappast vara avslappnad i kroppen när knoppen får arbeta på ackord.

Imorgon ska jag, mammis, Camilla och Catharina se Ladies Night på Malmö Arena - Deluxe biljetter med välkomstdrink, middag och efterfest - ska vi ha kul eller ska vi ha skitkul - det återstår att se, men jag tippar på skitkul!



Ojoj, massor av snyggt att titta på! Det ser vi framemot!!

Nu ska jag packa min väska för imorgonkväll - suck, det ständiga problemet - JAG HAR INGENTING ATT TA PÅ MIG!!!!

Håll tummarna att jag hittar något snyggt i min garderob bland alla malen.




Kommentarer
Postat av: Jane

Wow! Jag gillar den nya designen!!!!

2010-11-05 @ 19:31:10
Postat av: Sus

Tack så mycket Jane!

2010-11-06 @ 13:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0