What a lovely day

Igår kom jag hem från min favvisfrisör - är så lycklig att jag hittat henne igen - hon var försvunnen i två år, men nu är hon funnen, och tillika bosatt väldigt nära mig - jippiee!!
Så nu är jag nyklippt, nyslingad och fin - är väldigt nöjd med min nya frisyr.

Onsdagen har jag tillbringat som en semesterdag från arbetet. Bella är ledig idag så jag ville tillbringa en dag med bara henne och vi har haft en toppendag.

Först körde vi till stan och sprang i alla sportaffärer, as usual, men idag var vi ute efter något speciellt, nämligen Reebok Easytone - slutsålda på de flesta ställen om man har storlek 38 eller 39, men lilla gumman har ju bara 37 så det var inga problem. En av julklapparna fixade. Tyvärr har hon ju sett dem, men jag packar in dem oigenkänligt så har hon glömt det när tomte kommer.

Lämnade bellas kamera till reparation för Henke hade förstört den i Namibia, vilket pucko va! låna en kamera och sen sabba den...hihi skojade bara!!! 3 års garanti - no problems - olyckor händer ju så lätt. Jag själv har ju slagit sönder ett gammalt ovärderligt arvegods hemma hos Bodil på vår första date...ett irish coffee glas - och jag som inte ens dricker irish coffee.. Henke hade i alla fall nytta av kameran så länge den levde..

Hela eftermiddagen har vi tillbringat med lite deja vu feeling a´la spa-weekend i Polen. Vi har njutit, skrattat, myst och välkomnat hem de andra skatterna när de kom från skola och jobb. Till dagens middag serverades korv stroganoff och kvällens gäst var Henke.

Nu ser vi fram emot onsdagens GREYS!!!!!

Försvarets hudsalva har volymiserats..och tillika bytt namn, så nu är det inte försvarets hudsalva längre.

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0