ESFJ = jag

Två intensiva arbetsdagar på annan ort sätter sina spår. Igår var jag trött, och idag är jag trött..

Vi hade en jätterolig och intressant kick off med finance gänget på Höörs Gästgivaregård. Vi inledde torsdagen med profilövningar - jättekul! Visste ni att jag var ESFJ - det visste jag. Innerst inne visste jag och det var kul att få det bekräftat.

Alltså, jag är "Dominerande extravert känsla stödd av introvert sinnesförnimmelse" dvs omtänksam, jordnära, punktlig, observant, lyhörd för andras känslor och behov, känslig för emotionella nyanser och atmosfärer. Jag tycker om att planera, besluta och agera. Och att känslor har dominerat mig sen födseln var heller inte någon överraskning... Jag som börjar lipa efter två minuter på en sorglig film.

På kvällen åt vi god mat, hade vin och ostprovning och sen blev det lite mer vin. En rolig kväll som slutade med att jag slocknade så fort huvudet nådde huvudkudden.

Fredagen var lite seg, vaknade med morgonförkylning och irriterade ögon. Dagen bestod av Grupparbete och föreläsningar och ätande. Jag åt konstant hela dagen igenom..Inte bra!

Var hemma vid fem och det blev köbemad..ingen av oss orkade laga mat. Bella och Henke kom strax innan Idol började, men vi beslutade oss för att hoppa över idol för Beatles tema är inget vi uppskattar. Såg Killer istället och den var bra.

Upp i ottan och skjutsade bellisen till Kristianstad Högskola. Stackaren skulle göra högskoleprovet i 8 timmar. Matshopping, städning och målning stod på lördagens schema. Trött!

Lugn och skön kväll med Niklas och Josefine hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0