Furulund med Västerviks-feeling

Nästan hela lördagen roade jag mig i tvättstugan - sååå mycket tvätt och sååå mycket att stryka..!!
Man blir matt av bara tanken av att det aldrig tar slut. Jag tror jag ska börja med att inte byta kläder på en hel vecka - tänk så lite tvätt där blir då.

På kvällen åkte vi med Bodil och Pigge ner till Furulund för att träffa Stävie Drifters hos Ingela och återuppleva lite Västerviks-feeling. Kolla roliga foto, asgarva, förundras över hur många olika korkade grimaser man kan framställa på tre dagar, käka snabbmat ( i mitt fall blev det kebabrulle där jag pillade bort brödet och kletade med innehållet). Det blev en trevlig kväll med roligt sällskap.



Pigge och Bodil



Roger och Sandy
Sen glömde jag bort kameran men vi var ganska många; Lars, Åsa, Annelie, Christoffer, Lars H, Ingela, Carina samt jag och M.

Körde hem genom ett kallt Skåne vid midnatt och när vi passerade förbi min mammas hus vinkade vi..

Söndagen började med ägg och bacon och fortsatte med strykning och förbannelse över att vi har för mycket kläder.

Sen målade jag!



Härliga söndag och ikväll har vi hela familjen samlad till Hjortgrytan.

Njut av det fina vädret!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oj, vad duktig du är på att måla! Säljer du dina konstverk? =)

2010-10-18 @ 00:06:12
URL: http://bluflowagirl.blogg.se/
Postat av: Sus

Tack! Ja, det händer.. just nu samlar jag till en utställning.

2010-10-18 @ 06:15:22
Postat av: Bottan

Så fin den är :) Du är duktig.

2010-10-18 @ 09:59:27
Postat av: Sus

Tack så hjärtligt:))

2010-10-18 @ 10:15:39
Postat av: b

jag är helt överväldigad av dina fina bilder på dina fina bilder! ser framemot utställningen :)

2010-10-19 @ 23:20:30
Postat av: Sus

Tack b :)

2010-10-20 @ 17:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0