Grrr..att det så sällan blir en happy-tisdag

Svinkallt, skrapade rutor på bilen imorse och frös som en hund om fingrarna - bläähh! Handskar? -nä, det är bara oktober.

Skulle tanka bilen, endast DTE 40 km - fick ett nytt fint Shellkort igår och klippte så klart sönder det gamla... stoppar i kortet, slår min kod - Stora FETA röda bokstäver blinkar mot mig i displayen - FEL KOD!!!!! WTF? Vadå fel kod? Det stod ju att det var samma kod! Slår koden en gång till - Blink blink FEL KOD!!!!! hihi (det stod där säkert...nu var jag så ilsk så jag såg allt i ett vinrött skimmer) Skit också. Det är tisdagens fel.

Läste på pappret från Shell att man måste AKTIVERA skitkortet först..hallå, de får ju skriva sånt väsentligt STORT så även de med nästan läsglasögon kan läsa.

Pratade med mamsen nu ikväll - hon kör GI så det stänker..om det ändå hade varit GTI.. Lycka till mutti!

Hörde talas om Maria från växeln hallå hallå - hon gillar katter... här får du, dessa bilder är till dig!

 

                         

Vin arom uppskattas även av katter, eller i alla fall av Maximus..















Världens goaste och mysigaste katter!

Saknar förstås Pavarotti, men han har det säkert bra där han är..



Nu känns det bättre - nu blir det en stund på löpbandet

Puss & Kram






Kommentarer
Postat av: mamma

Härliga bilder.Föresten har ej börjat riktigt ordentligt med GI Har haft magkatar då måste man ta det nätt Kram och puss Mammis

2010-10-12 @ 19:45:01
Postat av: Bella

Mina små älsklingsgrabbar, så fina dom är! :) Saknar min pavvis väldigt mycket förstås. Tänk att han har varit borta i över ett år nu.. ♥

2010-10-12 @ 22:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0