Hackad lugg

Tjenixen people,

En ganska tråkig vecka det här.. tisdagen smittade av sig till de andra dagarna och nu är jag ganska trött på att det inte händer något kul. Inte ens träningen har känts bra, ja förutom step passet i måndags då...jag får helt enkelt leva på det hela veckan.

Igår fick jag sluta tidigare för M skulle lämna sin hoj på service i Bromölla. Service plus nya däck visade det sig...jaja, låt mannen roa sig med sina utgifter så roar jag mig med mina - Ullared nästa månad!!!!

En kollega till mig var och klippte sig igår och det visade sig att ena sidan blev kortare än den andra, så därför tänkte jag att jag kan nog klippa mig själv.. alltså är de inte nogare än så, så kan man ju själv fixa eländet. Jag testade med luggen och den ser förjäklig ut men jag kan se ut i alla fall och det är ju ingen som vet om det är senaste modet att ha stora hack i luggen och väääldigt ojämn.

Jaja, det kan ju inte bli värre än den här frissan..



Inte torr och inte signerad.

Nu måste jag måla naglarna, noppa ögonbrynen och raka stortårna - vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

WOW! Denna gillar jag!

2010-10-19 @ 07:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0