Korsa benen när det trycker på

Känner mig taggad och förväntansfull idag - kl.21.00 börjar nämligen Greys igen - åhhh vad jag har längtat. Min absolut bästa favoritserie, eller rättare sagt - den enda serie som klarar mina krav för att jag ska orka fortsätta se vecka efter vecka. Det var bättre tider förr, då var det Ally McBeal och Varuhuset - det var tider det..

Imorse var min man trött igen - jag undrar bara hur man kan vara så trött som en björk i öknen?

Jag har sån otrolig lust att gå ut och festa, alltså inte gå ut ut, för jag är egentligen ingen ute-människa. Jag är liksom ingen sån där mingelmänniska - jag är nog för blyg eller så gillar jag inte för att småprata liksom. Jag är mer en storpratare - stort och brett ska det vara. Jag gillar djupare diskussioner och det kan man knappast utföra i en bar. Jag är ingen barhängare - stå snyggt och visa tänderna - nej, jag får ont i ryggen om jag ska stå snyggt, och sen hör man inte ett smack för den höga musiken och allt sorl. Jag vill gå på en STOR fest, en 1700-tals bal hade varit kul - är en stor fan av maskerader!!

Ingen träning idag heller mer än en rask promenad med dotter och man. Den var kanske inte menat som en rask promenad i den bemärkelsen att jag småsprang en tredjedel av rundan för ni som känner mig vet att jag inte har någon festblåsa precis, och fan inte heller en kaffeblåsa. Det var riktigt illa så jag fick springa med korsade ben sista biten..

Nu är det GREYS!!!

Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0