L-I-M-E-T-T-O

I fredags kom Bodil och Pigge hit och drack vin och åt choklad. Efter några timmar, när vi tömt en box och en bautaflaska frågade jag Bodil om hon ville ha påfyllning.
- Jag skulle gärna vilja ha Limetto.
- Va?
- Jag skulle gärna vilja ha Limetto.
- L-I-M-E-T-T-O? Vad är det?
- typ något att dricka.
- Det har inte vi.
- Ni hade på kräftskivan.
- Jaså, nä sånt har inte vi.
Så gick jag på jakt i barskåpen och jovisst, där stod en halvfull flaska Limetto - och så gott det var!

Alltid kul när det blir dates helt apropå, men tyvärr alldeles för sällan - man har ju så mycket att ta igen liksom.. så roligt att Pigge fick dra frugan härifrån.

Lördagens aktiviteter var något stillsamma - lite städning och målning. På kvällen körde jag två fulla ungdomar och en nykter tjej till Svensköpsfesten.

Imorse sov jag till TIO!! M hade varit uppe i 2 timmar och väntat på sjusovaren..stackaren, han var utsvulten.

Jag har målat färdigt min beställning!! Är så himla nervös att beställaren inte ska bli nöjd... jag är nöjd, men det är ju inte jag som ska ha den.

Nu ska jag stryka och titta på NCSI.



Kommentarer
Postat av: Bottan

Klart beställaren blir nöjd med Bufflarna ;)

Du vet vilken du ska börja på sen till mig väl...??

2010-10-03 @ 15:53:10
Postat av: Sus

Hahahaha, du är såååå rolig Bodil! Jag väljer att betala någon annan för det arbetet så får du den när du fyller år istället. (kanske) Jaaaa, hon blev nöjd!!!

2010-10-03 @ 15:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0