Nu har jag nog bestämt mig...



Så här vill jag nog klippa mig... visst är det snyggt?!!
Alltså jag kan ju klippa mig så här, men dagen efter ser det ändå inte ut så.. så varför ska jag då göra det?

Jaja, vi får se vad det blir - det kanske blir kort igen..

Bra måndag på alla vis, ett underbart roligt steppass ikväll och vi var full lokal - alla brädorna gick åt, och det har aldrig hänt innan. Jättekul!!!

Nu har mannen kommit hem från sitt boxpass, lite samkväm, några sidor i boken och sen sussar man gott.

Kommentarer
Postat av: Bottan

Men det är så jag är klippt ju! Det är bara på det viset när det är nystylat, vilket inte händer jätte ofta.

Kramis

2010-10-12 @ 08:14:46
Postat av: Sus

Ditt är ju inte alls så "stripigt" och sen är du ju mörk. Min förhoppning är att jag ska se ut som på bilden...haha

2010-10-12 @ 11:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0