Nu säger jag upp min höstprenumeration - jag vill ha sommar istället.

Idag är det en månad tills jag, mamma och mina systrar ska göra Ladies night!!! Tjoohoooo! En utekväll som heter duga, med god mat och vin, dregel och flört - kan bara bli skitkul!!

Och det är 23 dagar tills Polen välkomnar mig, M, Bodil och Pigge, och resten av busslasten..

Igår när jag klädde om i sovrummet till träningskläder inför mitt älsklings steppass så öppnade jag dörren och sa
- det har hänt någonting?!
- vad har du nu gjort???? Har du dragit sönder garderobsdörren eller slagit sönder spegeldörren?
- nä, träningslinnet bara åker ner, det brukar alltid fastna på magen, men det gör inte det. Det måste ha hänt nåt!

Ännu en dag i bokslutets värld, och när man kommer hem var det bara att fortsätta med siffror. Jag har ju föreningens räkenskaper att ta hand om och denna månad var inte nådig. Alla terminsavgifter som kommit in varje dag i september, hela sommarens utbildningar och inspirationsdagar - nu är jag trött på siffror.

Skulle egentligen träna idag, men se...det ids jag inte - det får bli lite målarfärg istället.

Ha en fortsatt nice evening - snarka högt, det är bra att andas mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0