Pepparkakskladdkaka - because I'm worth it

Måndag!!! Alltså jag gillar måndagar, speciellt om jag vet att jag har mycket att göra på jobb, och nu är det ju bokslut så arbetsdagen har varit till full belåtenhet.

Lämnade tavlan jag fått beställning på och hon blev såååå nöjd och jag var glad som en speleman. 750 pix rikare och rakt in på Kilroy kontot! Jag har förövrigt redan börjat på nästa tavla. Jag har en liten svaghet för blommor så det blir orchideér denna gång. Mycket detaljrik och jag älskar det.

Vi sjöng så fint för Mia och Marya idag - båda har fyllt år så det var allmän presentutdelning och sen bjöd Mia på pepparkakskladdkaka och vanlig kladdkaka med vispgrädde till kaffet. Det var precis som hon visste att vi skulle gratulera henne idag - konstigt...

Ett mycket roligt och svettigt steppass ikväll - älskar det också. Gud, jag älskar väldigt mycket nu för tiden..hihi

Min duktiga dotter har varit i farten igen - först var hon modell för Sabina, men Sabina var så värdelös på att fota så det blev inget bra foto på det, men snygg blev hon. Sen var det Sabinas tur att modella och Josefine är lite bättre med kameran.









Bra övning för dem båda två. De kanske kommer att arbeta ihopa i framtiden - vem vet??!!

Nu har duracellkaninen kommit hem från boxen och jag ska ladda inför en bra tisdag med senaste numret av I form.

Todelido, sleep well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0