Willys en fredag är dumt och jag vet ju det..

Igår var det fredag hela dagen och jag var happy för första gången på hela veckan. Lyckligtvis har veckan gått fort, men den har varit meningslös förutom fredagen då jag blev färdig med min budgetrapportering...ja, jag vet att de flesta gäspar när jag säger något som har med siffror att göra, men jag gillar det och det är min vardag.

Det absolut roligaste igår var att Ann fyllde år!! Våra ljuva stämmor hördes i hela bygget när vi sjöng för henne. Presentutdelning och kramar i massor, och sen bjöd hon på Otto glasstårta. Åhhhh så gott :) Ann vill aldrig fylla år och hon vill aldrig firas, men nu kan hon ju inte säga att det inte var kul med present och sång...eller kan hon?  Jag har aldrig förstått mig på folk som inte vill firas - det är väl klart man vill få presenter, alla vill väl ha paket! Överraskningar och uppmärksamhet är väl det bästa här i livet - ja, i alla fall för mig.

                           
                                                             Ann, äntligen 41 år

Slutade tidigt även denna dag för M skulle hämta sin motorcykel och sen passade jag på att köra inom Willys när jag ändå var i närheten, vilket jag ångrade bittert. Varför tar jag ALLTID fel kö???? Fick stå och glo på sega människor framför mig i kön medan de andra köerna bara susade förbi...

IDOL timmarna satt vi samlade framför tvn med sällskap av Josefine och Niklas, för ovanlighetens skull.. och där är många bra sångare kvar, Jay, Linda, Elin.. Elin är skitsnygg om hon inte öppnar munnen, Linda har fina tänder och läppar medan Jay ser ut som en slusk, men det passar hans image. Alla jublar över Olle och jag kan inte förstå det.. Olle har ingen karisma och sjunger bara tråkiga låtar.  Spännande fortsättning...det ser jag fram emot, men jag kan säga att där är ingen av dessa som är kvar som uppnår den röstkvalitén som Erik Grönwall har.

Äcklig vampyrfilm och MARABOU avslutade fredagskvällen. Imorgon blir det soft och sen Furulund, av alla ställen i Skåne...


Kommentarer
Postat av: Becca!

Hej! Vad roligt att du hittade till min blogg! Och ännu roligare att du har en egen :))

Så du/ni kör också LCHF?? Mm hyvlad zucchini kan jag tänka mig att det också funkar bra. Men jag hade bara vitkål hemma ;) Kram Rebecca

2010-10-16 @ 16:28:55
URL: http://bluflowagirl.blogg.se/
Postat av: Ann

Tackar så hjärtligt för den jättefina uppvaktningen jag fick i fredags, det var gulligt av Er! Förr i världen gillade jag oxå uppmärksamhet, men nu tycker jag mest att jag blir väldans nervös när alla blickar riktas mot mig. KRAM

2010-10-18 @ 08:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0