Beställa kläder..eller i alla fall kolla

Vilken aktiv lördag! Min inre klocka är inställd på vakna-arla, så att jag inte ska sova länge när jag är ledig. Då hinner jag ju inte med så mycket i mitt liv, och tänk så hemskt om jag hade gått igenom livet och missat en massa trevliga saker pga att jag sovit bort mitt liv. Min dotter skulle kunna sova bort sitt liv, hon är född trött.

Och vad har jag gjort då? Bakat 40 smarriga frukostbullar och 3 bröd, hjälpt till att förflytta och stapla 3 kubik kluven ved, börjat måla en tavla med mina nya akrylfärger, varit och handlat, tittat på en en gudsfilm och försökt hålla liv i min make som snarkt i mitt knä.

Det låter som jag har hållt igång hela dan, så nu blev jag plötsligt trött..

Jag tar nog La Redoute med mig i sängen och kryssar lite - känner att jag behöver förnya en stor del av min garderob, eller jag kanske skulle plocka fram mina höst- o vinterkläder först..Äsch, varför chansa - man behöver alltid nya kläder.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0