Det var en gång en helg

Så var det måndag igen... helgen bara flyger förbi.

I lördags var vi på Boda borg i Karlskrona - JÄTTEKUL!! En rolig kick off med gympaföreningen.
Det var lite som fångarna på fortet men för att få sin belöning var det inte bara ett rum utan upp till fem rum som man skulle klura ut lösningar för att gå vidare till nästa rum och sen få sin belöning/stämpel. Laget som jag var med klarade 11 stämplar. Jag tror Pigges lag klarade flest - 13 stämplar. Duktiga dem!!

På kvällen var både M och jag möra så det blev god middag med vin och sen liggläge i soffan resten av kvällen.

Igår körde M och Pigge MC rally i Tollarp tillsammans med Lars och en annan kille från Stävie Drifters medan en annan fick stanna hemma och sköta marktjänsten. Helt all alone tog jag itu med fönsterputsning, stryk och blomskötsel - en skön eftermiddag, men lite ensamt.

M visade upp sin pokal när han kom hem - han hade vunnit första pris på Mc rallyt frågetävling eller nåt. MY HERO!!

Trött som få imorse, men av någon konstig anledning piggnade jag till när jag kom till jobbet. Fokusering - strul med rapporteringen och jag svor långa ramsor. Jag var helt slut i rutan när jag åkte hemåt och såg faktiskt fram emot terminens första step pass.

Jag fick med Josefine!!! Hon var med på steppen!!!! Hon var så duktig!!!! Jättekul!!!!  Jag längtar redan till nästa måndag.

Nu kallar snart sängen..hattisdag imorgon

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det konstigt att de vinner tipsrundorna med IPhonen????

2010-09-08 @ 16:02:09
Postat av: Sus

Haha, ja jag hörde att Lars hade den framme och att Pigge inte klarade ut sin.. Sen å andra sidan så tror jag att de hade vunnit ändå - det är ju i alla fall tre klipska karlar. Sen att M vann första priset - han brukar göra det på frågetävlingar, inget jag är förvånad över...och han har ingen Iphone.

2010-09-08 @ 18:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0