Gammal och raspig p-rulle

Veckans bästa dag går mot sin ända.

Kvällen började så himla bra med viltfärsbiffar med feta ost och persilja, vitlökssås och grillade potatis halvor, och till det drack vi gott rött. Gud vad jag hade kunnat bli berusad ikväll... haha, halvtoppad efter ett glas och kul hade jag. Inte lätt när man inte bottnar med kolhydrater. Slutade äta socker ena veckan och andra veckan slutade jag äta kolhydrater, och min mage har aldrig haft så lite smärta, det är bara det att det inte händer något, men det gör det ju inte i Västervik heller.

Roliga samtalsämnen runt matbordet förgyllde måltiden och idéer kläcktes - ser fram emot resten av året.

IDOL, IDOL, IDOL är mitt favoritprogram, eller rättare sagt - Det ENDA program jag tittar på.

M ville slungas tillbaka till 80-talet och satte på en gammal raspig och söndertittad p-rulle...skojade bara!  Hans val blev Road house med Patrick och jag höll på att somna - även den är gammal, raspig och söndertittad.



Önskar Er en härlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0