Jag vägrar höstregn

Imorse försökte jag verkligen intala mig själv att jag måste ha gått upp några timmar för tidigt, för det var alldeles för mörkt ute för att vara halv 6. Jag hörde inte regnet, jag såg inte de gula löven och jag hade uppkavlade jeans och kortärmad skjorta för jag vågar vägra hösten. Hösten är inte här, det är bara månaden som säger att det ska vara höst..alltså ibland är det faktiskt 7 grader på sommaren också!

Måndagar är bra dagar trots tinnitus som håller på att göra mig galen. Tänk om jag får leva med en hårdrockare i mitt öra resten av mitt liv, och jag som inte ens tycker om hårdrock. Varför heter inte jag Kjelle och har kedjor om halsen och nitbälte i mina säckiga jeans?

Men för att inte deppa ihop så ignorerar jag mitt vänstra öra, trilskas lite och lyssnar på DISCO hela dagarna i mina hörlurar.

Ikväll har jag och Josefine varit på ett svettigt step up pass! Det var livat och galet kul och inte en torr fläck på tröjan! Älskar det!

Oj, jag höll nästan på att glömma - jag fick en blomma idag! Jag har ju fyllt år - ett år äldre av erfarenhet!! Jag niger och bockar, vet inte vilket som är snyggast.. Tack Berit!

Nu MÅSTE jag attackera trådbacken med underkläder..Boring!! Tror jag ska börja med en ny rutin här hemma från och med nu - var och en får sortera sina egna underkläder.

Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0