NU är det min dag!

Idag Exakt kl 20.19 tänker jag på min mamma. För 44 härliga år sen låg hon och skrek ensam på BB i Lund och exakt kl. 20.20 var hon världen lyckligaste sextonåriga mamma. I was born! Lyckliga hon!!

Nu är jag hemma igen. Har haft en tuff dag i Malmö...tuff på det sättet att jag hade svårt att hålla ögonen öppna. Jag måste erkänna att det var en mycket intressant utbildning, men jag kan inte komma undan med att ljuga och säga att ögonen inte gick i kors emellanåt. Ännu en gång är jag överraskad över hur underbar drycken kaffe är.

Har inte träffat många i min familj än så jag har inte fått några presenter...snyft!

Jo, lille underbara gullefjun har köpt blommor till mig och en TÅRTA!!! Ni vet min favvis tårta från Boijertz - den jag köpte till studenten!!



Åh vad jag längtar tills resten av familjen kommer hem så jag kan få hugga in på sockerbomben.
Dieten hoppar jag idag - idag är det ju min dag!

Jag tackar alla härliga vänner som skrivit till mig här, alla fina sms och på fb idag. Ni är underbara! OCH jag är lite mallig för att Py Bäckman gratulerade mig... alltså hon var ju ändå en av mina ungdomsidoler..

Puss Puss

Bye the way, på lördag ska jag KANSKE träffa mina kusiner som jag inte träffat på..herregud, typ 25-30 år!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja jag glömmer det aldrig,fruktansvärt ensam kände jag mig.Var alldeles ensam i hela stora värden 16 år med en underbar dotter på tre och ett halvt kilo.HÄRLIGT

2010-09-09 @ 20:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0