Nu har jag gjort det!

Jag har skapat den första akrylfärgsmålade tavla i mitt liv! Om ni inte kan se det så föreställer den min allra främsta idol någonsin, och jag fick inte ens träffa honom.. alltså Michael Jackson, inte Marcus Larsen för han har jag träffat några gånger.



En tavla ska man titta på avstånd, så ni får gå ifrån skärmen några meter så ser den bättre ut... Jag är ganska nöjd och det är ju huvudsaken. Nä, huvudsaken är att det var himla kul att måla med akrylfärger. Än en gång tackar jag min kära kollegor för att ni är bäst, ni vet vad jag behöver.


Kommentarer
Postat av: Cathy

Jättefin syster! du é duktig, é såååå avundsjuk.... Kramiz

2010-09-23 @ 09:16:20
Postat av: Gunilla

Den är skitsnygg, Sus. Vad duktig du är!

2010-09-23 @ 09:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0