Paketöppning

Nu har jag fått paket och ätit tårta!!! Åhhhh, I love birthdays!!!

Av Josefine och Isabella fick jag ett lila Humanity armband.
Josefine gav mig även silver rengöring från guld fynd och bella hade köpt Pro Markers.
Mikael älsklingen hade köpt ett nytt Jamie Oliver stekjärn (det gamla är GANSKA slitet) och en Adidas träningsjacka och en jättefin rosa argyle tröja.
Svärmor hade skickat ett kuvert adresserat till mig!! Jag gillar såna kuvert, speciellt när de innehåller sånt man kan handla för.





Wow, vad snygg jag ska vara på jobbet imorgon
Wow, vad snygg jag ska vara när jag ska till träningen
Wow, så snygg teckningar jag ska göra
Oj, det blir nog bacon och äggröra till frukost imorgon och fredagskvällen ska jag roa mig med att rengöra mina silversmycken.

Så sjukt fina och användbara presenter!


Vad sägs om stekt katt till middag imorgon??



Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0