Pistage eller passion

Ja, nu ska ni få se gårdagens kreativa trädgårdsverk:





Helt ok för att ha gjorts av mig, och huvudsaken är ju faktiskt att vi är nöjda.

Igår var det ju mys och filmtajm, och vi såg Tom Cruise senaste film..någon som sett den? Alltså, varför har han fixat sin tänder? Det är ju inte Cruisan längre.

Annars blev det en lyckad kväll, precis så mycket lördagsmys som jag behöver...med dessa ingredienser:



Vi planerade igår att om vädret blir lika fint idag så skulle vi köra ut och promenera i skogen, på stranden eller typ någon annanstans, ta med våra kameror och bara njuta, men WTF..det är ju svinkallt idag, och mina fina planer bara rann ner i avloppet.

Då blir det vanlig söndags-göra - stryka, fb och kanske lite målning..

Niklas och Josefine kommer hem och bjuder på smörgåstårta!!!!  Längtar!!!

Ha en finfin söndag kära vänner

Kommentarer
Postat av: Bottan

Så snyggt det blev :) Nu gör det lite mer ont att bli nerknuffad

2010-09-26 @ 20:40:31
Postat av: Sus

Hahaha, men det var ju knappast trevligt sist heller..utan trappsteg.

2010-09-26 @ 22:10:59
Postat av: Ann

Mycke snygga marschall-hållare där uppe på trappen........ ; )

2010-09-27 @ 15:18:29
Postat av: Sus

Visst är de! Jag är jätteglad för dem, pryder min altan så fint och de var skitsnygga som tända. Tyvärr har de av någon konstig anledning släckts konstigt för där är stearin på en stor del av trappan.

2010-09-27 @ 21:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0