Turkosa solstrålar

Om jag säger: YES, jag klarade en hel tisdag med glatt humör!

Vad säger ni då??

Det är inte klokt vad en färg kan påverka humöret! Jag satte på mig en härligt turkos fleecejacka imorse och med ens sken jag som solen i Karlstad. Det är lite jobbigt att vara så himla pigg en hel dag, jag är ju inte ens trött nu och mannen har redan gått och lagt sig - vi som stöder bnp...va? fattade noll, men det var hans godnatt.

Det är bäst att inte säga något, låta honom sova sina timmar..annars kommer det imorgon bitti: -jag är så trött så jag knappt kan andas, är hans vanligaste mitt-i-veckan-precis-vaknat-replik.

Och en annan som nästan alltid vaknar så fort klockskrället väsnas, och jag riktigt anfaller den på sekunden för jag vill inte att någon annan ska vakna så arla..sen är jag liksom pigg. Jag behöver varken dusch, kaffe eller C-vitamin för att vakna, även om jag kör hela racet om ifall att.. Det är ju i och för sig inte konstigt att jag är pigg denna vecka för jag sov ju hela förra.

Nu börjar barnen också dra sig mot sina sängar...ja, jag får väl.
Orkar nog inte var så himla glad imorgon..det får bli någon neutral färg på kläderna.

Ha de, sussa gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0