Akrylatos

Som ni vet är jag en stor fan av fredagar och igår var inget undantag. En toppendag från början till slut! Strax innan ett avdelningsmöte, taggad som få med penna och papper i högsta hugg och superkoncentrerad ser jag Mia i dörren. -Va, hon ska ju vara i receptionen, vad gör hon här? Precis bakom henne kommer fler...-Vi gratulerar, vi gratulerar lilla Susanne idag! Åhh så rörd jag blev! Så himla gulliga de är! Jag fick ett fint paket som jag slet upp...



Akrylfärger - ska bli himla spännande att testa!

På eftermiddagen bjöd jag mina bästaste kollegor på äkta Frödinge hallon o. björnbärspaj med vaniljglass - det var mumsigt, kan verkligen rekommendera den pajen - YamYam!

Jag brukar alltid sluta lite tidigare på fredagar för det är så skönt att komma hem någorlunda tidigt och tagga ner pulsen lite... intog delikat middag och gott rött på kvällen och sen blev det soft i soffan till A-team - Wow, vilken film - helt i min smak!! 100% action - I like!!

Avslutade kvällen med lite fb chat med mina vänner.

Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0