Helt tom på socker

Hösten har kommit en månad för tidigt i år.  Visst har vädret blivit konstigt, det är liksom så mycket väder. Först är det vinter hur läääänge som helst, två veckor vår och sen är det sommar så in i bomben. När man precis har vant sig vid värmen blir det höst på två veckor och snart är det vinter igen. Jag emigrerar snart till Danmark.

Jag har slutat med socker. Det är bara så onödigt att äta socker och min kropp behöver inte det. (tror jag, har inte haft några större biverkningar än)

Jag har ägnat kvällen åt matlagning och strykning till en film - alltså husmor på fritidsheltid.

Josefine har varit ute och fotograferat idag - som ni kanske vet så är det ju hennes absolut största intresse, efter Niklas då förstås... När hon skulle lägga in de nytagna fotona i datorn råkade hon radera dem...50 raw bilder bara puts väck. Vilken tur att hon har en pappa som är datorexpert - Nu är han hennes hjälte också!

Har ni sett hennes bilder på Sabina? UNDERBARA!!!









Snart födelsedag, min födelsedag! Snart slutar jag nog fylla år - det börjar bli alldeles för många år nu och just idag känns det jobbigt att det bara är 6 år tills jag nollar igen.

Fredag imorgon igen...fatta, tiden går alldeles för fort!

Kommentarer
Postat av: mamma

Helt underbara kort på Sabina/Kramis

2010-09-03 @ 08:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0