Är en Gnu sexig?

Har ni någon konstig skräck för att skriva kommentarer? Jag tackar för de MUNTLIGA kommentarerna om min senaste tavla...jag är lite så där mallig, haha

Den bästa kommentaren fick jag av söta Mia - Du är min favvokonstnär! Så klart det var lite skämt, men jag blev glad, det stärker min målar-självkänsla. Jag funderar fortfarande på priset Mia, men jag tror jag vill ha utställning först, hihi..

En som redan har haft utställning är en kollegas sambo och jag blev kär. -Inte i honom!! I en av hans tavlor, så jag gjorde en beställning - ÄLSKAR DEN!!!





Den var brun först, men jag är ingen brun person så det fick bli i gråskala istället - passar mycket bättre hemma hos oss.

Nu har jag tittat på IDOL - och Sus stora favorit är Linda Varg, hon kommer att gå långt!!!!

En glädjande nyhet: Jag pallade hela step passet! Ja, i alla fall kroppen, hjärnan hängde inte riktigt med, men den behöver lite övning den också.

Oj, ännu en glädjande nyhet: Greys börjar den 6 oktober - Jippieeeeeee!!! Min favvoserie.

Kommentarer
Postat av: b

bjud in mig när du skall ha utställning!

2010-09-27 @ 23:37:08
Postat av: Sus

Japp, jag lovar bjuda in alla jag känner

2010-09-28 @ 06:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0