Va? 44?? Näääää!!

Såja mina vänner, nu närmar sig födelsedagen för spättan. När man når en viss ålder så brukar man säga att man slutar fylla år, men jag har inte nått den åldern än. Jag fyller gärna år, men hade önskat att åldrandet hade slutat. Trots att jag fyller härliga och jättemånga fyrtiofyra år imorgon så längtar jag till min födelsedag. Presenter till bara mig, gör mig till ett barn igen.

Tyvärr ska jag tillbringa hela morgondagen på en produktutbildning i Malmö så om ni hade tankarna på att ringa mig... vänta gärna till efter kl 19.00, för jag kan ändå inte svara. MEN, det blir säkert en givande födelsedag ändå!


När jag kom hem idag så hade Bella varit och köpt en bukett blommor till mig för hon är inte hemma förrän sent imorgon kväll - hon är så gullig! (och hon hade skalat potatis också!!!!) Det blev en liten festmåltid idag istället när vi alla var samlade - imorgon blir det nog restaurang med dotter och svärson.

Det är så roligt på mitt jobb för i perioder blir så hemskt många på tjocken samtidigt.. i fjor var marknadsavdelningen speciellt stor.. typ nästan alla kvinnor var väldigt stora då, sen har det varit lite stiltje...men nu har det börjat tjockna igen, men det är inte på någon särskilt avdelning, nu är det utspritt. Vi har två bekräftade, men säkert tre eller fyra potentiellt gravida. Vi...jag och några till håller koll, haha så fort man ser en lite utputande mage så börjar diskussionerna. Undrar hur många som tror att jag alltid är gravid?

Nu ska jag bara längta till morgondagen resten av kvällen - ciao!

Kommentarer
Postat av: Cathy

Shit syrran, é du såååååå ung. Hade inte trott att du va en dag äldre än 34 ;-) kram kram

2010-09-08 @ 19:41:49
Postat av: Sus

Såååå ung är i själva verket 6 år från 50, men jag har ju en ungdomlighet i mig som inte rubbas, hur gammal jag än blir. Det måste vara min charm och utstrålning... forever young! - It's me.

2010-09-08 @ 21:28:39
Postat av: Bottan

Och så var vi lika gamla...ett litet, litet tag.Hoppas din dag blir kanon. Puss

2010-09-09 @ 10:05:16
Postat av: Gunilla

Grattis Sus. Du närmar dig "mogen" ålder, sen går man mot övermogen, eller?

2010-09-09 @ 17:16:11
Postat av: Sus

Ja Bodil, njut riktigt ordentligt av dina 44 år för det är inte länge tills du blir 1 år äldre... Övermogen? Är det när rynkorna börjar komma? Då är jag redan övermogen, men tack ändå.

2010-09-09 @ 19:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0