Utmaning eller?

Med stor glädje åkte jag till jobbet imorse - äntligen slipper jag tristessen och rastlösheten för en hel dag. Jag måste erkänna att kände mig inte helt kry, men ändå så pass bra att jag kunde jobba, och framför allt var jag feberfri... tills kl.11 - tjo baloo, först otrolig frossa så jag fick ta på mig min fleece samtidigt som jag svalde en Ipren - en stund senare svettades jag så det rann i hårbottnen - hallå!!

Så lack jag blev! Med ynklig röst frågade jag bella om hon ville komma och hämta mig.

När vi kom hem så kollade bella på två filmer medan jag sov gott vid sidan om henne i soffan. Nu har jag haft feber i 5 dagar, fortfarande öm i kroppen och när jag promenerar så känns det som jag redan har gått 2 mil.
Nu är jag trött på detta!

Lars hade hittat en rolig sak på google maps: Vägbeskrivning från Tokyo till New York



Imorgon är det fredag och jag hoppas att bara tanken på att det verkligen är fredag ska göra mig frisk. Jag ska ha fredagsmys hela dagen.

Vi ses, sov gott och dröm gulligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0