Är det jobbigt eller är jag bara helt schizo

Det jobbiga innan man slutar att röka är att man trappar ner.. 5 cig om dagen - hur ska de räcka?
Sista nertrappningsdagen med endast två cig hoppade jag över - orkade inte sånt - antingen röker man eller inte alls, så jag föredrog inte alls.

Idag har jag varit helt rökfri i 4 dagar!
För det mesta går det bra, men man är så jäkla hjärntvättad och tror sig sakna skiten, sakna giftet - det är så sjukt och jag hoppas att min kropp verkligen fixar detta.

Andra rökfria morgonen vaknade jag med riktigt rejäl halsbränna och senare under dagen bröt min förkylning ut - jippieee, så här innan påsk och allt kul. Jag tror ju på alternativa hjälpmedel och vitlök är lösningen till allt ont. Har du djävulen efter dig, ät vitlök - har du en förkylning på G, ät vitlök.

Helt botad blev jag inte, men lite snor i kranen dör man inte av..

17 dagar kvar tills min kropp är fri från nikotinet
17 dagar kvar tills mitt humör har acklimatiserat sig

Jag försöker verkligen vara ödmjuk, vänlig och bemötande på alla sätt och vis, men vitlöken angrep inte min inre djävul.. ni vet väl att jag är lite schizofren.. i alla fall när jag precis har slutat röka..

Nu tar jag min kvast och går ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0