Hatar detta

Bara tanken på att jag skulle investera något positivt i min framtid gjorde att kroppen fick spatt. Jag vaknade imorse med världens huvudvärk. Vet ej om det är migrän eller vad - jag kunde knappt röra huvudet överhuvudtaget och fick ligga länge och väl innan tabletten gjorde mig någotsånär klar i knoppen.

Jag undrar så varför jag får dessa attacker och varför det har börjat nu...alltså jag är ju ändå 40+

I eftermiddags satt bella och pluggade i soffan och jag låg vid sidan av henne med en ljudbok i öronen. Plötsligt bankar hon på mitt ben..
- Mamma! mamma! du sover ju..det kan du ju inte göra när du läser en bok - du missar ju jättemycket!

Jag såg nog väldigt eländig ut för plötsligt erbjöd hon mig rygg och nackmassage - hon är en ängel, min lilla gumma.

Snart är det påsk och då är det gula skor som gäller!


Kommentarer
Postat av: berit

hoppas se dig på atos imorgon. utan värk i huvet :)

2011-04-14 @ 23:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0