Jag är för barnarbete

Tjoho i försommarvärmen - 20 grader!!!! Detta gör verkligen gott ända in i benmärgen.

Det har blivit mycket frisk luft idag, både för mig och resten av familjen - t.om katterna har fått luftat sig idag, och inte bara på balkongen.



De älskar att utforska trädgården, käka lite gräs och ligga och softa i buskarna.

En annan har softat och läst bok medan jag satte Josefine i arbete - Ja, jag är för barnarbete..



En nytvättad bil är som en nyrakad man!! Och en tvätt på en Saab kan göra under - den har länge visslat i ena bakdörren och nu när den har blivit ren och fin så är den tyst som en Audi. 

Drygt en timme av eftermiddagen tillbringades i sporthallen i Tollarp tillsammans med 50-60 st tjejer o kvinnor samt 2 killar - vi körde zumba så svetten stänkte - jättekul!!

Nu blir det grillat och lite vitt. Måste bedöva min tandvärk.

Hoppas vädret håller i sig framöver - nu vill jag köpa blommor och pynta min trädgård.

Önskar Er en fortsatt härlig söndag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför dricker ni Vitt???

2011-04-11 @ 19:28:29
Postat av: Sus

För att jag tycker det är gott och det är nästan sommar då..

2011-04-12 @ 07:23:36
Postat av: Sus

Det är bara jag som dricker vitt, M dricker rött

2011-04-12 @ 07:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0