Min Iphone har fått ny sommarkostym

Nu har jag klätt min Iphone med sommarklädseln, och hon blev sååå fin!!



En härlig vårdag som startade med zumba-test - jättekul och jättesvettigt. Hur kan lite danssteg framkalla så otroligt mycket väta? Vilken tur att jag inte gilla gammelsnoa för jag hade väl "glidit" ur dansbanan..

Så kommer man hem till ett folktomt hus - mannen ute på tvåhjulstur och ungdomarna gjorde stan.

Eftermiddagen tillbringades i solskenet med vårrens av trädgården. Jag fyllde en hel kompost med trädgårdsavfall.

Har funderingar på att även rensa mitt arbetsrum, men energin försvann vid första tanken...

Det blir istället lite partaj med Herr Weber och lite vitt i glaset.

Njut med måtta i solen.

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0