reträtt

Nu har den värsta huvudvärken dragit sig tillbaka. Så skönt! Det är ett skit det där.. man vet ju inte när det kommer och hur illa det blir. Jag för min del tycker att mitt verkar bli värre för varje gång, men jag har bara haft det 3 gånger. Nu har jag bara vanlig huvudvärk och det är jag så van vid så det är lugnt.

Fredag idag och barnen har gett sig iväg, nu är det bara mannen och jag hemma. M börjar fira helgen med en löprunda och sen blir det grillad färsk laxsida med potatisgratäng och lite gott vin till det.

Josefines påsklov börjar på måndag och kusinen Sabina kommer imorgon för att spendera några dagar hos oss.
Det ska bli kul - och de ska ha kul, Svensköpsfesten imorgon med 130 ungdomar anmälda och jag är chaffis till de två små... En torr lördag för mig alltså.

Nu ska jag ta en uppfriskande promenad.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0