En rastlös lördag med färgtema

Lördagsmorgon och är lite rastlös. Jag har ju varit hemma två dagar från jobbet och har mest bara varit - jättetråkigt. Lördagen började i alla fall med mysig frukost med mannen och inte alltför skön nackmassage, men en välbehövlig sådan. Huvudet molar lite fortfarande.

Målat balkongdörren vit på insidan och solen försvann och det blev genast kyligare.

Håller på att trappa ner mitt nikotinbehov och än så länge inga större problem.

Igår när M satt och lekte med fjärrkontrollen till tvn så stannade den på ett djurrikt program. Med ens hoppade Maximus upp på soffbordet, satte sig längst ut på kanten och råstirrade... sen for han upp på tv bänken och fortsatte följa programmet med oerhört intresse.





Till sist satt han uppe på PS3:an

Och Amadeus tvättade sig som vanligt - hur ointresserad som helst..



Vad dagen har att erbjuda har jag ingen aning om. Jag tror att jag ska börja med mina beställningar, har två stycken.

Imorgon är det uppvisning o det tar bara emot. Vi får se hur det går... Jag kan steppen i alla fall och Zumban har jag ingen aning om..haha, det får ju vara någon som gör bort sig.

Igår började jag titta lite på vår planerade födelsedagsfest, det blir inte förrän i September...men ändå - 70 pers räknar vi att vi blir om alla kommer. Det ska bli sååå kul att fortsätta planeringen - älskar sånt.

Nu blir det lite målning.

Ciao for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0