Såja, nu är det bara bikinin framme..

Ja!! Nu är våren här!!

Medan jag putsade fönsterna var jag iklädd endast hood och mjukisbrallor och njöt av dagens fjorton grader, och vad som ännu mer påminner mig om att våren är här - Herr Weber kommer ut från sin vinterförvaring! Säsongens första grillning i det blå huset.

Så blev det en städ och rensdag av denna lördag. Jag har sorterat ut vinterkläder, skor och stövlar samt plockat fram sommarkläderna.. Inte en enda stickad tröja i sikte - nu är de långt in i förrådet så April, nu sköter du dig - våren har kommit för att stanna och jag har inga varma kläder tillgängliga längre.

Det var inte en enda kotte som skämtade mig Aprilo igår.. eller så fattade jag inte att det var ett skämt.

Helen på jobbet försökte sig på ett litet practical joke med en skylt "rikskupongerna är slut". När jag gick förbi så tänkte jag, det var ju konstigt - jag tyckte jag bokade in en hel hög för inte så längesen, men...  några hade blivit ganska ilskna eftersom det var den 1:a o folk ville ha sina rikskuponger.. hihi så många dumma sillar det finns.

M har idag tagit årets första mc runda och han var lyrisk när han kom hem.
Jag är så spänd på hur det går för Maggan som håller på att ta mc kort. Maggan är typ 1,50 lång och har nog aldrig suttit på en motorcykel, men kort ska hon ha... jag bara undrar om hon når ner?.. spännande!

Nu duschen, sen MAT!!!!

Njut fullständigt av allt underbart i livet!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Jane

Nää blev vissa ilskna över rikskupongerna?? Såg de inte att det stod april april längst ner?? Lite humor måste väl folk ha!!

2011-04-02 @ 22:51:28
Postat av: Anonym

Ja, du och jag har det i alla fall!

2011-04-02 @ 22:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0