Le och uppskatta dig själv... eller hur gör man?

Jag är sjukt trött på mig själv!

Trötthet och huvudvärk har stört hela min dag samt att jag nog har sovit konstigt för ryggen har gjort sig påmind.

Åldern börjar märkbart göra sig påmind - i alla fall idag.

Kommer ni ihåg att jag har berättat om den oerhört företagssamma familjen här i småstaden, den familjen som startar företag efter företag..?  Inte nog med att de har startat billackeringsfirma, affär, gatukök, videobutik och pizzeria..  Nu har de även öppnat frisör. Tyvärr verkar inte så många uppskatta deras företagssamhet för de har obefintligt antal kunder, men det är trevligt att folk försöker i alla fall - jag är för fri företagssamhet och hade jag själv haft lite kapital, typ 50 miljoner så hade jag byggt min dröm.

Idag onsdag är det kvinnlig tv-kväll i denna familjen. Först stjärnkockarna och sen Greys - ahhhh, det är kvalitetstid i soffan!

Mannen tillbringar kvällen på toa - sista köret innan invigning - och det blir sååååå fint! Bilder kommer sen.



Nu börjar kvalitetstiden - soffläge!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0