En skön helg

Vilken härlig helg!

Fredagskväll hade jag alla mina älsklingar på middag, vilket var jättemysigt.

Lördagen spenderade jag och Josefine på IKEA i Älmhult - vi strosade runt, shoppade lite möbler och lite bra-å-ha, åt lunch och hade en mys förmiddag.

Josefine har ju fått ett "nytt" rum - medan hon var i Turkiet tapetserade och målade vi hennes rum så det blev ju en härlig överraskning när hon kom hem, men det saknades möbler så på IKEA köpte vi hennes efterlängtade vita stora fåtölj samt ett avlastningsbord som passade bra vid sidan av. Vita kuddar och diverse romantiska mysprylar hamnade också i vagnen.

Vi har ju nu inrett ett "gästrum" i Josefines gamla rum och på IKEA hittade jag även bord som passade bra till soffan - det rummet har skön mysfaktor nu så jag har inget emot om M skulle kasta ut mig ur sovrummet...

Idag har jag trots en jäkla magsmärta tvättat min bil och sen nästintill tvingade M mig att vaxa den också - så nu står där två st nytvättade och nyvaxade fordon på vår uppfart - lovely.



Annars en ganska tråkig söndag - längtar nästan till jobbet imorgon..
Endast en dagars vecka.... åker till Stockholmia på tisdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0