Helt ensam.. i hela världen..

Tjaba, tjena, hallå

Tänkte bara upplysa er om att min semester är slut - SLUT - SLUUUUUUT!!!

I måndags var jag så trött som bara M kan - jag kunde knappt andas, och jag fick gå upp ensam, helt ensam.

I måndags var jag på jobbet kl. 06.20 och för första gången fick jag larma av där uppe... helt ensam igen i säkert en hel timme.

I måndags flyttade min äldsta dotter.

När man larmar på och av i vårt hus nu så ekar det för "rösten i väggen" sitter i bellas gamla rum som nu är tomt.. skiträdd blir man..

I måndags körde jag till Svensköp och Lahult, och jag hittade alldeles själv... men när jag kom dit så var där ingen där. Då körde jag till Svensköps livs och köpte fika med extra allt. Träffade på en av ägarna till de största djungeltrummorna..
Först tittade hon på mig och så kom ett förvånat Heeeejjj!
Efter en stund så kom hon smygande...
- du brukar väl inte handla här??
- hehe, nä det var väl tre år sen sist.
- jag tänkte väl det, men vad drar dig hit idag då??
- Bella har ju flyttat ihop med Henke på en gård här i Svensköp.
- Jaaasssåååå...

Där hörde jag nästan trumman med en gång.

En underbar kväll i Lahult med fika i trädgården och omgiven av mina älsklingar.

Fy bubblan vad hårt det känns - det känns som jag är ensammast i hela världen, även om jag är omgiven av underbara människor.. men det är så tyst här - speciellt nu när Josefine har åkt på semester från sin mamma :)

vi hörs

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag förstår att det känns tomt efter Bella.Kan ej fatta att hon har blivit så stor att hon flyttat hemma ifrån.Kommer ihåg när hon var nyfödd och jag gav henne nappen och vi badade henne.Kan ej förstå var alla dessa åren har tagit vägen.MEN SÅ ÄR LIVETS GÅNG KRAMIS

2011-08-04 @ 08:04:58
Postat av: Sus

Jo, jag kan förstå var alla dessa åren har tagit vägen, men jag är ändå inte riktigt redo för att släppa iväg.. lider lite av separationsångest för tillfället, men det lägger väl sig. Tänk, nu har vi ju ett rum ledigt :)

2011-08-04 @ 08:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0