Jag hade inte ont i knäet, men nu har jag :(

Jag är ingen person som uppskattar stress, eller ens känslan av stress. Om jag någon gång har uppbokade arbetsdagar med diverse möten och sen kanske något möte på kvällen eller någon annan aktivitet.. då kan jag känna av något som kan uppfattas som stressigt. Jag kan inte säga att jag inte fixar det, utan jag fungerar nog bäst när jag har mycket att göra, men just känslan uppskattar jag inte.

Denna veckan är mer än tillåtet för mig. Alla dagar har inbokade möten samt att jag hade min lilla optiker i måndags då jag fick bekräftat att jag också har blivit tant...precis som Pigge :) Vi kör progressivt :)

Igår hade jag tänkt träna på kvällen, men frallorna tog längre tid än beräknat eller så startade jag senare än planerat - i alla fall så blev det ingen löpning.

Imorse vaknade jag med huvudvärk, magont och ont i mitt knä (???!!).
Alltså jag har ju vatten i knäet men har inte haft ont förrän idag och idag hade jag inbokad tid på ortopeden i Hässleholm. Jag gillar inte att köra till ställen jag inte varit på innan för jag är usel på att hitta, men jag hittade till sjukhuset och de tömde knäet på vätska och sprutade in lika mycket cortison och bedövningsmedel som de tog ut. Så jag ser ingen skillnad och jag har ont i knäet :(  =Inflammation i något i knäet, och jag är INGEN fotbollsspelare.. Det frågade han nog tre gånger..

Hem och baka frallor och sen blev det Maria Wern resten av kvällen.

Just nu är jag lugn och fin, inte ens inre stress...bara när jag tänker på resterande dagar denna vecka, men GUUUUUD vad jag ska ha kul under tiden :))


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att det känns bättre i knäet idag Kramis

2011-08-25 @ 08:21:42
Postat av: Sus

Nä inte ett dugg bättre, men jag ska försöka trötta ut det ikväll med lite löpning. Jag trotsar det onda :)

2011-08-25 @ 11:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0