Jubileumsdagen

I fredags var en liten speciell dag, i alla fall för alla Atos anställda..

Vi fick en heldag på Hotel Åhus Strand med trevligheter, godsaker och festligheter och anledning var att Atos fyllde 25 år.

Varenda minut under dagen längtade vi till kvällen - när är kl 16.30 så vi kan börja festa...??!

På eftermiddagen checkade vi in på våra hotellrum.. Jag skulle från början dela rum med Jane och Ann, men sen ändrade jag mig för jag ville hem istället, men de fick inget vanligt hotellrum - nä, en fyrarums marklägenhet med två badrum, trädgård och grillplats. Lyxigt värre och där gjorde vi oss i ordning o förfestade :)

Kvällens tema var GLITTER & GLAMOUR



Kl 18 serverades välkomstdrink och sen blev det tre rätters meny som smakade alldeles utmärkt.

Många tal och uppvaktningar och sen dans hela natten lång - en jätterolig fest med många många skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0