kravlöshet

- Men lilla tanten, om du släpper tänderna från ratten kanske du når ner till gaspedalen... var min mans ord när han körde om en äldre kvinna på en liten landsväg idag.

Resväskan är packad, träningsväskan är packad - tjoho...jag ska leva gott i Stockholm några dagar framöver.

På fredag har jag varit rökfri i fyra månader så egentligen ville jag typ fira det idag med att springa en mil, men jag väger för mycket. Mina ben orkade inte mer än 7 km - men trots det är jag ganska nöjd med tiden 39 minuter.

Det blir bättre, det blir lättare och snart kanske jag t.om tycker det är skitkul att springa.

Ska snart nanna - upp kl. 4.30 imorgon för att hinna jobba några timmar innan avfärd :)



Josefines nya romantiska myshörna..

Kramen

Kommentarer
Postat av: Josefine

Älskar min myshörna!

2011-08-15 @ 22:14:11
Postat av: mamma

den myshörnan skulle jag med vilja ha Kramis

2011-08-16 @ 09:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0