Saknat mig?

Tjena,

Jag är fuk...
Eftersom jag har fötts med jäkligt dåliga gener så har min mage ännu en gång fått spatt när jag har slutat röka, och jag är ju så jäkla trög att jag inte fattar att det upprepar sig varenda gång frun får för sig att sluta med eländet.

Läkarbesök, otrevliga undersökningar, mediciner (2 st denna gången..) smärta och det roliga var (om det nu är roligt att vara hos dr..) att dagen innan jag var hos doktorn så mådde jag uselt, men sov gott hela natten och hade visserligen sjukdomen kvar men kände mig relativt pigg trots allt... Då säger läkaren att jag har FEBER!!
- Nä, det var igår, idag mår jag bra.
- Nu går du hem så ringer jag dig om någon timme
- Alltså jag hade tänkt jobba...
- Nu går du hem så ringer jag dig hemma, för du har feber.
- Okej.

Medicinen var slut på apoteket!! Fick vänta tills idag och då visar det sig att en av de två ville jag absolut inte ha. Jäkla skit - jag sa till läkaren och ändå ger han mig den sorten. Apotekspersonalen blev skitsur för de hade ju satt min lapp på paketen. Säg nåt mer jag skiter i. Jag fick i alla fall den ena sorten så jag får väl hoppas att den hjälper mig till ett normalt liv igen :)

Det var typ min vecka i en kort version

Kommentarer
Postat av: mamma

Hur mår du idag.känns det bättre.Kramis

2011-08-12 @ 09:23:01
Postat av: Anonym

än så länge märker jag ingen skillnad - det tar nog några dagar

2011-08-12 @ 09:40:11
Postat av: berit

Hej TLS! hoppas du fått rätt medicin nu och livet vänt till det bättre. syns månnda´. kram

2011-08-12 @ 21:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0