Sumpdjursafton

På lördagsmorgonen var det inte mycket människa av den här Svensken. Kände mig nog mer som en tilltufsad kackerlacka med baksmälla.

O jag som skulle ta det lugnt igår - det är väl konstigt att man alltid glömmer sånt..

Även om jag mådde som jag förtjänade så hade jag mina måsten - det var bara att bita ihop och ta tjuren vid hornen, och vila när tillfällena gavs :)

Paj, efterrätt, sallader - ja, kräftskiva är ju inget avancerat som tur är.

Kl. 14 blev jag människa igen och kunde hoppa ur kackerlacksförklädnaden.

Gästerna kom 18 och sen glömde vi tid och rum i tucke o sumpdjursvärlden:)





























Många galna upptåg av Niklas o Pigge - deras nya fest-image klär dem verkligen :)

En helkul kväll där några fick lägga sig tidigare än andra.. av olika anledningar, men maten var god och så och tucken, björnklistret, citronsnapsen och så klart vinet och cidern också...

Tack alla som förgyllde min kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0