Min present till dig

Det här fick min make av mig i present idag:

Min älskling fyller 45 år idag!!

 

Den 27 Juli kommer vi att ha våra väskor packade med shopping och partykläder.  Bilfärd till Göteborg tillsammans med Catharina och Åke och incheckning på:

Best Western Arken Hotel & Art Garden Spa

Lite shopping kanske, några öl på en pub, god middag på någon fin restaurang eller en hamburgarsylta… sen öser vi med bossen tills vi inte orkar stå, hoppa eller dansa längre!

För att jag älskar dig och för att du är det bästa som finns får du

Inträdesbiljett till Bruce Springsteens konsert den 27/7 på Ullevi samt övernattning på Best Western Arken Hotel i Göteborg.

GRATTIS!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0