Tack för din goa röst:)

Jag är ett IDOL-fan, så enkelt är det bara.

Idag är det IDOL final 2011 och det står mellan Robin och Amanda. Jag tycker att Robin är sjukt dålig idag och röstar så klart på Amanda Fondell från LINDERÖD!!

Linderöd har alltid kopplats ihop med Fondell eftersom 2/3 av Linderöd består av Fondellar, men nu har Linderöd blivit något annat än något Fondellaktigt man passerar på vägen till jobbet - nu är det Amanda Fondells Linderöd, och halva Sverige kommer att vallfärda dit i sommar för att få sig en glimt av den ljusa tjejen med den gamla rösten. Fatta vilken ökning av campare det kommer att bli på Linderöds camping :)

Årets IDOL mäter inte ens upp till hälften av röstkvaliteer om man jämför med tidigare år - de är alldeles för unga!!

Lägg ner Idol några år och sen är Sverige och världen redo för de mogna rösterna igen.

Jag är så imponerad av Kristianstadsbladets nyhetstorka eftersom de har gjort en egen liten IDOL bilaga idag med intervjuer av deras lärare på C4 gymnasiet - sååååå patetiskt!! Skolan visar till o med hela IDOL FINALEN på storbilds tv i aulan - undra hur många som sitter där och hejar på sin favorit..

Jag avslutar med att avslöja att jag tror Amanda vinner ikväll... o jag ringde o fick höra hennes röst i telefon - det är nästan så vi känner varandra nu eller..?

Ja, här i Kristianstad bor det så många kändisar så man är ju nästan kändis själv :)

Idol på Er och ring 02 på slutet!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag höll faktiskt på Robin även om han var dålig idag så vinner han för mig i långa loppet Kramis

2011-12-10 @ 14:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0