tagga en taggad gumma

Hej hopp, redan onsdag :)

Igår fyllde Bodil år - nu är hon ett år äldre än mig igen!

Idag fyller min syster Monica 33 år och hon spenderar sin födelsedag på ett Yogacenter i Indien - ja, det är tur att vi alla har olika intressen.

December är släkten Thells födelsedagsmånad - många av mina kära familjemedlemmar är födda denna månad, till och med min ingifta man.

Helgen som gick var det inte bara Idol yra här hemma, utan vi tapetserade och lade nytt golv i mitt arbetsrum. Det blev hur bra som helst och jag är fullkomligt supernöjd - bilder kommer lite senare när jag är helt färdig med allt.

Söndag, måndag och tisdag har jag sprungit minst 5 km varje kväll och idag är det vilokväll med Jägarna i tvn.

Ser fram emot terminens sista piloxing och kettlebells imorgon.

Imorgon ska även min dotter tatuera sig :) och hon är skitnervös!!!!!

Nu - film!!

Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0