GOD JUL o Hiltons dass

Såja, nu återstår bara en vecka av detta året - detta året som en annan skulle "fasta" alla kostnader.. Tyvärr misslyckades jag med det totalt - har nog aldrig shoppat så mycket kläder som jag gjort detta året.
Men så är det väl med nyårslöfte.. i alla fall mina nyårslöften... fast bloggandet har ju funkat, två år snart :)

Idag är det JULAFTON och vädret är likadant som det har varit största delen av året - höstrusk med regn och ca 8 plusgrader.

Sen jag bloggade sist har både Josefine och Niklas tatuerat sig, dock ej likadana..

Jag blir själv sugen på en ny tatuering eller utöka den jag har i svanken. Vi får väl se vad som händer under 2012.

Just nu är det julledighet på hög nivå. Jag har varit ledig sen i onsdags och har njutit varje minut, och framförallt har jag bara gjort sånt som tilltalar mig. Shoppat, sprungit, ätit gott, strukit, varit med min älskling och läst.

En enda stor njutbar tidpunkt i mitt liv!

Nu önskar jag Er alla en helt underbar JULESTUND med Era nära och kära....säger jag med ett foto från Hiltons dass :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0