Julen har varit här

Vilken härlig jul!
Finns det något härligare än att vara tillsammans med dem man älskar en dag som julafton - skratta ihopa, äta god mat ihopa och se alla härligt glada miner hela kvällen.
Jag älskar julafton och jag känner mig inte äldre än 12 år när det är dags för julklappar.

Av tradition samlas vi alla innan kl 3 för att gemensamt titta på Kalle Anka och dricka lite glögg. I ca 10 år har tvn stått på med Kalle Anka, men inte en endaste har följt programmet, men av tradition ska den vara på så att man kan flukta då och då.




Mamma hade lagat underbart god mat så som alltid åt man mer än man borde..

  En del av det goda :)



Och så kom tomten...



med en massa paket och alla var förväntansfulla..



Titta vad tomten kom med till mig - nu väntar jag bara på snön!!!  :D











Sen var det dags för julklappsleken - alltid lika rolig!!!!



Bästa vinsten gick till Roland :)



Tack alla fina för en underbar julafton!
Tack för alla fina paket!!

Juldagen fanns vi bara till och annandag jul blev jag dyngförkyld och smittade säkert ner alla i Arlöv.
Blev i alla fall bjuden på god mat och trevligt sällskap en hel kväll, men hur kul är det när näsa och ögon rinner konstant... Jag ville bara hem.

Nu är julen över och nu ser vi fram emot nya friska tag och ett nytt år :)

Fy bubblan vad det kommer att bli bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0