En underbar helg är snart slut

En underbar helg går mot sitt slut...suck! Dagen började i lugnt tempo, körde till stan och käkade brunch - mycket gott som höll oss mätta till kvällen.

Igår gick träningen hur himla bra som helst men idag var det så jäkla trögt. Det var inte ens kul och igår kunde jag ha tränat hur länge som helst, så konstigt..

Igår tittade vi på Melodifestivalen som alla andra svenskar och det var ingen höjdare - jag blev så besviken!

Bella hittade en mycket intressant blogg idag. De som köpte vårt hus i Svensköp bloggar!! Kändes både konstigt och roligt att se hur "vårt" hus bebos av andra.. De bodde i en lägenhet mitt i centrala Lund innan de flyttade in mitt i skogen. De har MASSOR av djur, höns, getter, hundar och massor av katter.. - ingen stor förändring inne i huset, mer än omtapetsering i några rum, vilket förvånar mig mycket.

Nu ska jag behandla min söndagskvällsångest med ett glas vin.

Seeya

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hysteriskt roligt att ni hittat till oss,er... vårt nya er ert gamla =0). Det bästa som hänt oss är att ni blev trötta på att köra era flickor överallt.

Vi skyndar långsamt med att ändra på saker och ting. Dels så har vi velat bo in oss, mycket har varit väldigt bra och så är det myyyycket att göra med en så stort hus och trädgård. Vad gjorde man innan när man bodde i lägenhet? Jösses, man hade ju oceaner av tid! Tjingeling!

2011-02-10 @ 22:14:11
URL: http://bloggen.tagehill.se/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0