Han är rolig, utan att veta om det

En slapp och skön måndag. Jag bakade lite, softade lite och på eftermiddagen skjutsade jag Josefine till Tollarp så hon kunde frisera sig medan jag satte in lite överflödiga pengar på banken.
Banken tar ut en avgift på 250:- vid insättning till företag och föreningar - helt sjukt! Däremot kan jag som privatperson sätta in pengarna på mitt eget konto utan avgift och sen överför jag bara dem till föreningen.. Nu sparade jag 250:- till föreningen och slapp använda bankbox, plastpåsar o dylikt.

Döm om min förvåning att Ellen var utbytt mot Frida på kvällens steppass. Ellen är tydligen i Norge och roar sig med skidor på. Frida var nervös, men klarade uppdragen bra - hon hade lite svårt med takten bara, men eftersom vi har kört passet några gånger så var det ingen större fara och när hon kom av sig så fick hon titta på oss istället. Teamwork!

Kvällens Big Brother var klart godkänt! Martin verkar ju vara huvudpersonen i programmet och då blir det genast lite roligare. Han är rolig, utan att veta om det själv - pinsamt rolig, men det är ju så det ska vara.

Tisdagen kommer att spenderas i Malmö.

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0