Lagom nöjd med dagen

Mina piller med konstigt namn gjorde underverk och jag vaknade trött, men med gott mod och klar blick. Det var bara att dyka in i duschen med ett leende och se framemot en härlig onsdag.

Jag har kommit på en dålig sak med Iphone - det är inte bra att kolla mail i mobilen, speciellt inte när man har kontakt med en person som har värre klimakteriebesvär än denne svensken har. Jag får nog stänga av den kollen för hon förstörde min eftermiddag med sin analfabetiska svenska och sina usla bortförklaringar.

Hemfärd vid halv fem och efter potatisskalning gick jag ner och tränade ett intensivt steppass och sen sprang jag några kilometer på löpbandet för att senare komma upp till dukat bord, härlig familjekänsla med massor av skratt och skoj.

Kvällen fortsatte i soffan, lagom nöjd med dagen.

Imorgon blir det presentshopping efter jobb - I like!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0