Såja, shoppingbegäret är mättat för stunden

Vilken härlig helg det har varit! Den underbara solen har tittat fram och åstadkommit fönsterputsångest hos fru Thell. Det är bara så att denne svensken putsar inte fönsterna förrän man kan gå ut i bara tjocktröja.. och det lär väl dröja med tanke på att det var -10 imorse.

Igår var M och jag och shoppade klinkers, glasmosaik och ny vask inkl underskåp till toaletten där nere. Nu saknas bara värmeslingor och resterande kakel samt ny kran. Kollade lite på sensorstyrd kran, men fan de går ju på batteri...jobbigt! Ett störande moment när batteriet är slut.

Körde ett SWAT pass som jag trodde/hoppades skulle skapa blodsmak i munnen, men ack så mycket vila de hade - inte alls som jag trodde. Visst blev jag svettig, men det blir jag av att dammsuga också..

Lördagens melodifestival var helt klart godkänt, Shirley's änglar, Eric Saade och The playtones var kanonbra.

Söndagen har mest fördrivits med en pensel i handen, en elefant färdig och endast två kvar..

Dagens träning blev ett steppass och 4 km på löpbandet.

Ingen måndagsoro i kroppen idag då jag fortfarande har semester.. imorgon blir det en bakdag och step på kvällen.

Glöm för tusan inte BB kl.21 på TV11.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0